Tillägnat min hårding..

Hotel Anglais, Stureplan


En kille och en tjej ~20 sitter och käkar lunch.

Tjejen: Aa, fan vad biffig du har blivit!
Killen: Mm, jag har väl växt till mig.
Tjejen: Haha, låt mig känna på dina armar. Vad har hänt?
Killen: Båstad!
Tystnad.
Killen: Mm, du vet. Det blir ju en hel del med armarna. Känner en snubbe vars arm gick ur led en gång...
Tjejen: Hur fan kan snubbens arm gå ur led?
Killen: Du har ju inte sett nåt. Inte på riktigt.
Tjejen: Okej, du menar att jag aldrig sett de äkta professionella armvevarna?
Tystnad.
Tjejen: Man kanske borde göra det till en olympisk gren?
Killen: Sluta håll på. Det är sant!
Tjejen: Vilket skitsnack. Klart armen inte kan gå ur led.
Killen: Tro mig inte då. Yves Larock spelade. Rise up.
Tystnad.
Killen: Mm...så var det. Rise up!
Tjejen: Det är ingen armvevarlåt.
Killen: Nej, jag vet! Onödigt liksom! Ba, vad har hänt? Nej, armen gick ur led till Larock.
Tystnad.
Killen: Ska min arm gå ur led ska det fan vara Prydz!

--tjuvlyssnat.se--


Kommentarer
Postat av: annica

hahahhahhahhhahahaahh fy fan jag dör.... man ska va rädd om armarna ;) hahaahahh

2009-08-19 @ 18:31:01
Postat av: Jeanette

Ja, uppenbarliga har de inte lärt sig av mästarinnan..;)

2009-08-19 @ 18:49:19
URL: http://whiteshadows.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0