Från de som vet vad en tjej som jag vill ha..

Jag har fått underbara presenter på min födelsedag. Från underbara personer som jag älskar. Min alldeles egna tjejliga bjöd mig på spa/ostokex/film-kväll på självaste födelsedagen och jag ska få åka till Stockholm och gå på teater. Underbart!


Dessutom kom jag tillbaka till jobbet idag efter min härliga semester och jag överröstes med presenter från alla håll och kanter. En och en kom de och lämnade sina små presenter och fyrgruppen avslutade med det som jag gärna kallar grädden på moset i det här fallet. De visade klart och tydligt att de vet hur jag vill ha det, onekligen!


Alla småpresenterna från kollegorna vars innehöll jag så ofta suktar efter på rasterna (snodde bild från Helena eftersom min bild inte ville som jag ville). Till sist hade jag fjorton stycken godbitar att sätta tänderna i.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0