Jag tröstade mig med originalversionen om och om igen..

Det här är upprörande på så många sätt och vis så det går inte ens att räkna. Hur vågar han??? Jag är nästan personligt förolämpad trots att jag inte ens i närheten av att vara med i Coldplay. Adis var vänlig nog att upplysa mig idag om att Darin är skyldig till denna hemskhet och han bjöd även på lite wejlande mellan samtalen så jag var naturligtvis tvungen att gå hem och lyssna på vad han wejlade sig igenom. Darins slaktande av låten kom som en obehaglig smäll på truten och det får mig att vilja söka upp wejlaren himself omedelbart och kasta onda blickar och äckliga tårtor på honom. Nu måste jag istället rena min våldsutsatta själ och mina besudlade öron om och om igen med Coldplays lysande version istället.

Ger han sig på Fix YouBLIR det personligt på riktigt, var så säker.

DARIN, YOU DO NOT MESS WITH PERFECTION!!!!!! 



Kommentarer
Postat av: Supreme

var ju det jag messade til dig häromda'n. att slakta en sån låt är INTE ok.

2009-11-04 @ 22:29:57
URL: http://lovdahl.blogg.se/
Postat av: Stina

jag tycker låten är så bra att inte ens Darin kan förstöra den.

2009-11-05 @ 16:39:18
Postat av: Samantha

Hata, Hata Darin!!

2009-11-05 @ 22:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0