If only..

Det finns mycket som mitt handikapp hindrar mig från att göra. Jag önskar att jag hade möjligheten att sträcka upp armarna i luften som en normal person.

Så många saker skulle bli roligare om jag kunde göra det:

- Att gå på konsert
- Att dansa
- Att åka på roadtrip i den vita cabbade Chryslern som jag förälskade mig i när vi var i L.A. (för det skulle säkerligen ske om mina armar var normala)
- Att gå på fotbollsmatch (Man United - Real Madrid helst)
- Att hoppa fallskärm (har dock inte gjort det än, men är övertygad om att det är roligare med händerna i luften)
- Att stå på händerna (utan händerna uppåt, eller nedåt, kallas det mest bara hjärnskakning)
- Att få gråa hår på något eller någon (aahh..jag blir galen..prova att säga det med händerna i luften samtidigt, mycket roligare, bara att erkänna direkt)
- Att leka tjuv och polis och vara tjuven som bli arresterad (hands up!! Iiikh.)
- Att kasta löv runt omkring sig nu såhär på hösten (men helst undvika alla kryp i löven)

Ni ser ju själva..så mycket roligare med händerna i luften.


Kommentarer
Postat av: Stina

Du är ju så söt så man smälter.

MEN! Tänk på att du har snyggare hållning än alla andra, och så bra tränad, rak rygg hade du kanske inte haft om du kunnat vifta mer med armarna. Och dansa. Det är du ju grym på! På mer än ett sätt. ;)

2009-10-01 @ 22:23:41
URL: http://ingenglittrarsom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0