Lakritsbåt..

Imorse vaknade jag klockan 05.00 av en dröm där jag skulle segla till Finland i en gigantisk uppochnervänd lakritsbåt. Inte gigantisk i jämförelse med en människa, då var den oerhört liten och skulle aldrig stå emot starka vindar på öppet hav. Dock var den gigantisk i jämförelse hur stor en lakritsbåt egentligen är. Tolkning, någon?

Min tidiga morgon betyder att jag kommer att vara näst intill död vid elva. Idag kommer dessutom att vara en lång dag. Slutar fem. Sen blir det chokladprovning och sen ska jag få massage. Kanske kan spänningarna i min nacke äntligen släppa?!

Tur att jag har receptbelagda piggpiller!


Kommentarer
Postat av: Milla

Hittade den här tolkningen av din dröm...



Segla: Seglar du på lugnt vatten i drömmen väntar dig ett fridfullt liv. Seglar du på ett stormigt hav kommer du att bli rik.



Inte så pjåkigt va? :)

2009-10-06 @ 09:07:40
Postat av: Jeanette

Schysst..det var stormigt värre så då är det bara för mig att sitta ner och vänta in rikedomarna då. =D

2009-10-06 @ 09:13:53
URL: http://whiteshadows.webblogg.se/
Postat av: Milla

Katching!

2009-10-06 @ 09:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0