Vad ska det bli av mig egentligen?

Ibland skrämmer jag mig själv. Sent igår kväll tänkte jag på vissa saker. Saker som jag inte alls trodde skulle ske egentligen, men av någon anledning så tänkte jag på det under en snabb minut. Det jag tänkte på har hänt nu visar det sig. Helt sjukt. Otippat. 

Det här har hänt mig så många gånger nu och speciellt på senaste tiden. När jag tänker sakerna ifråga så är det knappast så att det är saker som jag tror ska ske, det dyker bara upp i skallen av någon anledning och försvinner lika fort och så tänker jag inte mer på det. Sen sker detta som jag tänkte på inom en väldigt snar framtid i alla fall. Visst, självklart händer sånt här alla då och då, men det är skillnad på att känna på sig och att känna på sig har jag märkt. Ibland blir jag på riktigt rädd.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nya Saida? ;)

2009-10-07 @ 23:54:38
Postat av: Jeanette

Allt tyder på det..;)

2009-10-08 @ 08:32:22
URL: http://whiteshadows.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0