*visslar på playmobil-låten*

Arbetsveckan börjar närma sig slutet och som en av min chefer har gått runt och sjungit hela dagen så är det dags för "fredagsmyyyys". Nivån är sällan hög här på fredagar kan jag lova. Det är lika underbart varje gång. Vart är (annan chef)?? Sist vi såg honom satt han fast i kavajen på vägen ut? säger en medarbetare. HE SAT FAST IN THE KÄVEJ, klargör den sjungande chefen på perfekt svengelska och halva jobbet som är trötta och därmed har låg humor börjar tokskratta.

Det är ett delikat och roligt gäng jag tvingas spendera mina vardagar med, det är ett som är säkert.


Kommentarer
Postat av: Stina

Fast den förbannade playmobil-låten hade jag hängt mig om jag hört EN gång till.

De måste få nåt nytt snart. Annars blir ni alla utveckligsstörda. Sanna mina ord!

2009-10-09 @ 16:13:39
URL: http://ingenglittrarsom.blogg.se/
Postat av: Lalanika

HAHA Jag dor!! =) Alskar svengelskan! Alskar den underbara stammningen som finns pa kopparbergsvagen.

Puss Heiv!

2009-10-11 @ 09:43:21
URL: http://www.lalanika.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0