All that shit is gone..

Mycket händer just nu och mycket från det förflutna har dragits upp. Saker som jag trodde var bearbetade och borta, men som tydligen bara var borta just för att jag har förträngt skiten. Gömt det i en liten låda som har låsts och lagts längst bak i minnet. 
Återbesöket till det förflutna har gjort att jag går omkring och bär på en ilska som inte är jag och det kan ju göra att jag framstår som aningen lättretlig. Eller kanske mer rent av förbannad. Tyvärr är det väl en del av processen för att få saker ur skallen en gång för alla och på rätt sätt den här gången.
Till er som tvingas umgås med mig: snälla, försök ha överseende med mitt humör. Det går över. Hoppas jag.


Kommentarer
Postat av: S

På tal om ingenting..



http://www.clasohlson.se/link/m3/Product,Product.aspx?artnr=38-3198

2009-09-13 @ 16:13:14
Postat av: Jeanette

Jag vet, snokade i fredags, men hittade ett annat pyttelitet och jättegulligt på Teknikmagasinet.. and you know me, I'm all about the cuteness. ;)

2009-09-13 @ 20:05:21
URL: http://whiteshadows.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0