Borderline 2.1..

Ibland kan det vända som på en femöring. Eller ja, kanske mer en hundring eller kanske till och med en tusing. De där sakerna som jag gör mitt bästa att kuta ifrån när jag egentligen inte behöver tänka på dem kommer ikapp och fäller krokben för mig. Ikväll har det kommit ifatt lite. Visst är det så att man inte ska må dåligt över saker man inte kan göra något åt, men det är ju också lättare sagt än gjort. Vissa saker står för nära och när man inte vet hur man ska hantera det så brukar det kännas bäst att springa istället. Jag ska försöka sluta med det. Tror det är bäst.



Att hälsa på Kolmårds-trollen brukar hjälpa.


Kommentarer
Postat av: annica

tubtopp?!! Niiiiice :D

2009-09-02 @ 23:01:36
Postat av: Jeanette

Rättelse: Tubklänning..fast egentligen har den axelband men jag designade om den i hopp om att bli av med alla mina solränder..Funkade finfint..;)

2009-09-03 @ 09:58:09
URL: http://whiteshadows.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0