Jag säger pass..

Jag är sjuk. Jag tycker inte om att vara sjuk. Halsen envisas med att göra ont och jag är lite lätt snuvig och febrig.

Jag lyssnar på Winnerbäcks nya album om och om igen, men jag hör bara Kent. Jag lyssnar på Muse's nya album också. Och David Grays nya album. Världen är full av fantastisk musik och jag undrar när jag ska ha tid att lyssna på allt som jag vill lyssna på. 

Jag längtar efter premiären av New Moon, uppföljaren till Twilight, och Tim Burtons Alice in Wonderland. Johnny Depp är ett geni, han är en av de mest underbara skådespelare på denna jord. Tim och Johnny tillsammans kan inte bli fel.


Johnny Depp som den galne hattmakaren i Alice in Wonderland


New Moon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0