NU VILL JAG INTE VARA MED LÄNGRE!!!!

Nu ger jag upp!! Vet inte riktigt vad det innebär i mitt sjukdomssammanhang, men jag ger upp. Vad någon än försöker tortera ur mig för information så ger jag mig. Ta vad ni vill bara jag får bli frisk igen. Igår morse trodde jag att jag var på väg att bli liiite bättre, men tji fick jag för på eftermiddagen kom monsternysningarna och nu mår jag kassare än kassast. SKIT!!! Idag väntar läkarbesök och Apoteks-besök. Jag orkar inte, jag orkar inte, jag orkar inte, JAG ORKAR INTE!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Elinor

Om du har winnerbäcks nya på datorn så du kan skicka det... så vore jag glad =)

2009-09-24 @ 11:36:01
URL: http://elinors.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Jag har den bara på Spotify tyvärr så jag kan inte hjälpa dig..=(

2009-09-24 @ 12:23:23
URL: http://whiteshadows.webblogg.se/
Postat av: Elinor

Jag letat upp den där också... vet inte varför jag inte tänkte att den fanns där :P Men det är lugnt i alla fall =)

2009-09-25 @ 14:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0