Overload..

Man vet att det moderna samhället har slagit sina klor i en när man försöker använda jobbets passerkort till att komma in i sin egen lägenhet. Det är också då man vet att man är alldeles för slut i huvudet för sitt eget bästa.

Trött som jag var när jag kom hem igår kunde jag för allt i världen inte förstå varför jag inte kunde komma in hemma när jag slog upp passerkortet framför nyckelhålet i dörren. Gång på gång på gång.... När ungefär en halv minut hade passerat och jag hade hunnit bli smått ilsk för att jag inte fick komma in trots att jag hade försökt 37 gånger så föll poletten ner och jag började skratta så jag fick ont i magen. Man hade ju kunnat tycka att jag borde ha hållt upp 'droppen' som jag måste använda för att komma in på gården istället, eftersom jag redan hade den i handen, men tydligen trodde jag att mitt passerkort skulle funka bättre.


Kommentarer
Postat av: A-K

hahahahahaha. Tack för att du delade med dig : ) behövde skratta lite. Kramen

2009-09-01 @ 15:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0