Semester sökes..

Nu har mitt stora bokpaket kommit fram till ICA Skrapan äntligen. Tur att man jobbar där man jobbar så att man kan kolla upp sitt eget paket och därmed veta varför leverans till ombud är ett helt dygn försenat.

Jag fryser. Jag har tre (!) tröjor på mig och är fortfarande inte helt varm. Normaltempererad på gränsen till kall. Det är inte normalt för att vara jag. I vanliga fall är jag värmen personifierad men dessa lokaler och mitt nuvarande hälsotillstånd rubbar detta en del. Jag vill bara gå hem och sova, men samtidigt är jag rastlös i kroppen och vet inte riktigt hur jag ska kunna ligga still i mer än två timmar. Det är fem veckor kvar tills jag har ledigt i arton dagar. Funderar på att kanske pallra mig till London då för att ha ett litet tioårsjubileum med mig själv. I januari, den sjunde, är det ju tio år sedan jag tog mitt pick och pack och flyttade till den engelska huvudstaden.


London, baby!!!


Kommentarer
Postat av: Milla

Åh vad bra att du har ledigit i flera dagar i sträck! Angående ditt förra inlägg, jag kommer att mer än gärna spy på dej om du blir så där himlastormande kär. Men jag kommer att tok le samtidigt. Making sense? Haha! ;)

2009-11-12 @ 12:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0