Tänk vad man kan vinna i en pokermatch..

Jag är övertygad om att min läkare som jag var till sist har vunnit sin licens i en pokermatch. När Mikaela skulle ge mitt läkarintyg till chefen sist så uppmärksammade hon läkarens namn och klargjorde ganska snabbt att han var värdelös. Jag måste bekräfta det nu. Min hals som skulle läka om jag tog det lugnt har inte läkt och jag har aldrig tagit det så lugnt som när jag var sjuk. Trots det så ser min hals värre ut nu är när jag var sjuk och jag funderar på om kanske skulle kunna extraknäcka på andra typer av telefonlinjer än den jag sitter på dagligen med tanke på hur jag låter.

Jag behöver någon form av receptbelagda droger, det är ett som är klart.


Kommentarer
Postat av: Stina

"Välkommen till Posten kundtjänst, mitt namn är Jeanette och jag är naken när jag tar det här samtalet. Vad har du på dig?"

Ja... det skulle nog funka! Och vi skulle då kunna ha en samtalstaxa på 37 spänn i minuten för folk som vill söka paket! Vore asbra. Inte så många skulle ringa. De sitter ju på jobbet, trots allt.

2009-10-15 @ 19:46:05
URL: http://ingenglittrarsom.blogg.se/
Postat av: Jeanette

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHA!!!

2009-10-15 @ 21:37:05
URL: http://whiteshadows.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0