Jaha..

Igår tog jag svinspruta nummer två. Idag mår jag halvbra. Har inte lika ont i armen som förra gången, men på vägen ut från trappen idag när jag skulle till jobbet så lyckades jag smälla dörren rätt på onda armen så att jag nästan började tjuta. Jag känner mig dock mer hängig idag än förra gången. Jag vill nog mest vara hemma och sova bort skiten just nu. Ja, det vill jag.

Positivt är dock att jag har hittat något att sukta efter istället för mina Snickers. Jag drack en sån där nyttighetssmoothie igår, Pauluns hallon och granatäpple, och jag har gått omkring sen dess och velat ha mer.  


Nyttigt godis


Kommentarer
Postat av: billie

det smakar som sommar...mmmm, mumma!

2009-12-11 @ 08:41:10
Postat av: Jeanette

Jag vet..vi gillar sommar. =D

2009-12-11 @ 08:55:30
URL: http://whiteshadows.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0