Fredagar och måndagar..

När jag lever mitt liv så som att fredagar är veckans bra och måndagar är veckans dåligt så lever jag mitt liv fel. Då är det något som verkligen inte stämmer och jag har en gång i tiden lovat mig själv att mitt liv inte ska bli så. Av alla löften som jag någonsin har gett mig själv så är det löftet ett av de viktigaste. Jag vill leva mitt liv så att varje dag är en bra dag. Jag vill inte leva som så att fredag till söndag blir de dagarna som man värdesätter så att resten av veckan enbart fungerar som en transportsträcka för att nå helgerna. Jag har bara ett liv och jag tänker inte avsky fyra sjundedelar av det bara för att det råkar vara vardagar i ens liv också. 

Varje dag ska vara en bra dag. Så ser jag det.  


Kommentarer
Postat av: Milla

Försöker också att se det så. Men den här måndagen är ilsk och bångstyrig och vi kommer inte alls överens. Men jag har onsdagar som en av favoritdagarna. Gillar hur onsdagar låter, o n s d a g, ja det låter fint! ;)

2009-11-30 @ 14:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0