Heligt..

Ibland förstår jag hur min resa kommer att se ut framöver. Ibland kan jag inte ens greppa en miljondel av den. Då står jag handfallen och vet varken ut eller in. I stunder som sådana vill jag bara gråta. Men jag kan inte gråta. Ibland tror jag att jag helt har glömt hur man gör när man gråter över viktiga saker. Jag letar känslor i musiken och försöker få tårarna att rinna men oftast är det förgäves. 

Jag lämnar er dock med ett klipp som alltid får mina tårar att rinna. En av de heligaste stunderna i mitt liv än så länge. 2.39 in i klippet var min gåshud så total att den inte visste några som helst gränser. Då existerade inget annat än just denna stund. Underbart, klockrent och helt jävla fantastiskt!!!!!


Coldplay, Stockholm, 090822


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0