Jag orkar inte att inte orka..

Jag är så obeskrivligt onöjd med min hälsa i dagsläget. Faktiskt så har jag varit onöjd med den ett bra tag nu. Jag har alltid varit den friskaste av friska och nu helt plötsligt är jag den sjukaste av sjuka. Det är inte okej någonstans. Det slog mig idag att jag inom loppet av två dagar har proppat mig full på fem olika mediciner, varav två av dessa har tagits via spruta. För ett par veckor sen var jag monstermaximumsjuk och nu verkar det som att det är dags igen, men jag försöker ignorera det så gott det går. Man behöver inte vara tuff jämt, klargjorde chefen imorse och han har ju rätt, men ska jag ge efter för varje gång jag mår dåligt så skulle jag behöva vara sjukskriven jämt tror jag. Jag tänker inte gå med på att det här ska vara mitt liv framöver för då kommer jag att dö i förtid, det är jag övertygad om. Kan inte tänka mig att min kropp skulle palla att må så här tills jag är 85.

Positivt är ju i alla fall att jag inte fick några biverkningar av svinsprutan. Om man bortser från en obeskrivlig smärta i min högra arm alltså. Med min tur så förväntade jag mig ett gäng nära döden-upplevelser, men peppar peppar, jag klarade mig. Reagerade jag inte på spruta nummer ett så borde jag inte reagera på spruta nummer två heller som jag måste ta om tre veckor. Dock lär jag få ont i armen igen och det ser jag inte fram emot. Jag har aldrig varit med om en smärta som har varit så löjligt obeskrivlig att den har fått mig att skratta. På fullaste allvar att skratta

Nej, min hälsa måste bli bättre. Jag orkar inte att inte orka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0