Kärlek som ger mig tårar i ögonen..

Idag är det Fars Dag. Jag och min far har som tidigare nämnt ingen bra relation och när saker var som jobbigast mellan oss två, för mer än tio år sedan nu, så kom två personer in i mitt liv och de har hjälpt mig att bli den jag är idag. Två personer som jag skulle göra allt för, mina två musketörer som gör vår trio komplett. För dem har jag inget annat än kärlek så jag ägnar denna dag till att uppmärksamma dem istället.



Mjukis, Charmis, och Hårdis
kärlek.nu ♥
TACK


Kommentarer
Postat av: Bambiskott

Idag blir den officiella dagen då jag lånar mjukis-rollen och fäller några tårar. Ord kan aldrig beskriva vad jag känner för er!

2009-11-08 @ 12:50:22
Postat av: hårdingen

Åhh vilken fin bild!! Den måste du skicka sen!! Pussss

2009-11-08 @ 16:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0