Music makes the people wanna..

Jag är frustrerad. Försöker hitta musik som passar mitt humör just nu, men det går duktigt åt pipsvängen vill jag lova. Jag försökte med Coldplay, jag försökte med Green Day och jag försökte med Backstreet Boys. Det funkade inte. Sedan försökte jag med Leonardo Cohen och då vill jag gå och dö direkt så jag beslutade mig för att det valet var helt fel idag. Inte heller Nikola Sarcevic eller Usher funkade. Kent och Lasse liten gick inte heller bra. Jag är nog på ett konstigt humör som inte matchar något i musikväg just nu. Jag söker nautral musik. Inte ledsam sådan eller överglad sådan, neutral. Jag behöver neutral. Vad är neutral musik? Jag har inte en aning.

Jag lämnar er i alla fall idag med lite vacker musik av Mozart. Blunda och föreställ er att ni befinner er någonstans på den engelska landsbyggden. Det tänker jag göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0