Säger nej till the piggy flu..

Jag ska gå och vaccinera mig idag. Känner mig lagom peppad inför det, men eftersom jag har varit smidig nog att placera mig i en riskgrupp så känner jag nog att det är läge för en extra spruta den här veckan. Alla talar så mycket om biverkningarna, influensaliknande symptom. Som om jag inte har fått nog av det under de senaste två åren. Varje vecka. Men men, för att jag ska undvika att eventuellt dö av the piggy flu så blir det spruta. Och för att undvika att smitta och eventuellt döda andra som inte kan vaccineras.

Mitt allmänna hälsotillstånd är inte på topp just nu. Som jag sa till Madde igår, om jag lägger mig ner och verkligen slappnar av så känns det som att min kropp ska ta tillfället i akt och ge upp helt och hållet. Jag går helt på vilja just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0