Vemod..

Känner en släng av vemod just nu. Tänk att det där som vi kallar livet ska vara så fruktansvärt komplicerat ibland. Det gillar jag inte. Något bubblar under ytan och jag är inte riktigt säker på vad det är, men det visar sig förmodligen förr eller senare. Just nu känns det bara som att alla är på väg någonstans och jag står stilla och ser folk försvinna in i framtiden. Jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen. Jag känner mig vilsen. Men jag antar att det är okej att känna så då och då.


Kommentarer
Postat av: annica

icke på väg nånstans.. finns på apoteket hjorten de flesta dagarna :P

2009-11-19 @ 22:03:13
Postat av: Bambiskott

Du har framtiden framför dig då du följer med till Peru och har äkta kvalitetstid här. Något att onekligen se fram emot! Puss och kärlek!

2009-11-20 @ 00:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0