Det är över nu..

Jag kan säga att det inte var helt utan sorg i hjärtat som jag tog fram min vinterjacka ur garderoben imorse och begav mig ut i den ensamma lilla plusgraden som frenetiskt slogs för sin rätt att överleva. Sommaren har obönhörligen lämnat mig ensam kvar i kylan. Allt tyder på att den tog sitt pick och pack och följde med Helena och Joel till Australien.  

Jag är i alla fall tillbaka på jobbet nu, betydligt mer fit for fight idag än vad jag var förra måndagen. Igår var jag och hälsade på syster i hennes och Hampus nya lya. Jag och syster passade på att ta en tur förbi Möbeloutlet:en och Åsby också. Sen åt vi bullar och drack hemmagjord jordgubbssaft. Det var ju trots allt Kanelbullens alldeles egna dag så det firade vi. Fast mest var vi nog bara bullsugna.

Imorgon fyller Hampus nio år.

Jag känner att jag nog är gammal.


Kommentarer
Postat av: Milla

Nu vet jag att du syftar på två olika Hampus:ar men om man inte vet det så börjar man nog undra lite ;)

2009-10-05 @ 10:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0