En rosa tuttmånad..

Jag är normalt ingen rosa person, men nu är det oktober och det innebär lite extra rosa för alla tuttar. Så även på min blogg. Heja Bröstcancerfonden!! Många känner nog någon som har drabbats av bröstcancer. Så även jag. Därför ligger denna kamp väldigt nära mitt hjärta. Att män också får bröstcancer talas det inte så mycket om, men jag säger tummen upp för att alla, man eller kvinna, ska få behålla sina bröst friska. 



Ahlgrens bilar har tänkt på alla tuttar och har därmed skapat Ahlgrens Rattar. Jag ska äta dem i mängder. Och så ska jag städa mitt hem med rosa disktrasor. Liksom förra året.


Kommentarer
Postat av: Milla

Rattarattara! Tummen upp för att ha en riktigt bra ursäkt till att äta godis!!

2009-10-01 @ 23:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0