I min närmaste närhet..

I mina närmast sittande kollegors hjärnor skulle följande kunna ske just nu:

Milo: CR, Pacsoft, listan
Bima: DPD, åkeri, FC
Magl: Proforma, DPD, kredtikund
Jeso: Spåra, pall.ett, H&M
Jowe: Spåra, H&M, CR
Vikn: Spåra, attest, återbetalning

Jag sitter i telefonkö och väntar på att få komma fram till en kund. Jag gungar och fram och tillbaka och ler från öra till öra. Ingen vet varför jag ser ut som en rymling från mentalsjukhuset, men jag vet att Elton John sjunger The One för mig i luren medan jag väntar på att få komma fram. Så i mitt huvud finns enbart följande:

And all I ever needed was the one
Like freedom fields where wild horses run
When stars collide like you and I
No shadows block the sun
You're all I've ever needed
Baby you're the one

Jag ser ängar, varma sommarnätter, vilda hästar och kärlek framför mig. Och behöver jag ens säga att jag dansar i mitt huvud också?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0