INTE okej..

När jag kom till jobbet imorse hade jag fått en present inslagen i ett fint Posten-band (som man vanligtvis har passerkortet hängandes i). En skiva. Terror sprids i mitt ansikte när jag uppmärksammar den och Änglamössen avlider nästan av skratt när de ser min min. Mikael Persbrandt är INTE okej. Aldrig någonsin. Mikaela vet detta. Nu tänker hon tvinga mig att lyssna på när Sveriges absolut största fiasko sjunger också. Jag klarar inte av det. Jag känner spontant för att gå hem och gräva ner mig i sängen och tappa allt hopp om mänskligheten. Persbrandt är INTE okej, har aldrig varit och kommer aldrig att bli.



Kommentarer
Postat av: Milla

Seriöst, sjunger han också??? Mamma mia

2009-10-14 @ 08:49:27
Postat av: Maria

Ska han dessutom förstöra Conelis sånger?

Borde vara skottpengar på honom. ryser

2009-10-16 @ 10:22:11
URL: http://fenomenas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0