Jag vill dö en smula..

Det är helt sjukt så uttråkad jag är. Lite mer än en timme kvar att jobba och minutrarna har nog aldrig varit segare. Jag sitter och går igenom bokning efter bokning för att sammanställa ett dokument och det får mig att vilja dö en smula för det är inte direkt high life. Det har heller inte hjälpt att min hjärna har tvingat mig att sjunga "crappy crappy ass day" i mitt huvud hela dagen lång. Och tillvaron blev heller inte roligare efter att jag åt en banan.

Okej, oh oh oh.. auktion. Vem vill leva mitt liv för en dag? Högsta bud vinner, pengarna går till min julsemester i ett varmt land. It's for a good cause, people! 


Kommentarer
Postat av: Stina

Välkommen till varenda minut jag genomlevde under sommaren. :P Tio veckor 020 är som ett 10 veckors självmordsförsök! :)

Vet precis hur du mådde.

2009-10-27 @ 19:03:51
Postat av: Milla

Ibland är det bara crapedi crap crap...

2009-10-27 @ 23:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0