Jävla förbannade skitskit-tisdag!!

Idag är ingen bra dag. Det började med att klockan inte ringde och sen har varje liten sak bara varit tvärtemot av vad det ska vara. Jag och Milo tog en promenad på rasten. Jag fick ett smärre utbrott. Hon började skratta. Av någon anledning tycks jag roa folk när jag blir förbannad och spottar och fräser runt omkring mig. Hon är inte den första som drabbads av en skrattattack när jag känner behovet av att vara förbannad på allt och alla. Jag antar att jag har en tendens att spotta och fräsa över de mest oväsentliga saker när jag är på sånt humör. Som till exempel att tröjan blåser fel i vinden eller att Snickers:en faktiskt gjorde mig mer illamående istället för att göra mig mindre illamående.

- Du är så söt när du är arg, fnittrar hon.

Vi får se hur jävla söt jag bli när jag förvandlas till ett grönt monster som kommer att krossa Skrapan med min lilltå. Be afraid, people. Be very afraid!!


Kommentarer
Postat av: annica

ta en tjänstevalium ;)

2009-10-27 @ 22:56:44
Postat av: Jeanette

HAHA..Funderar på jobb-irish..kaffe med handsprit..haha.

2009-10-28 @ 08:13:02
URL: http://whiteshadows.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0