Man ska möta sina rädslor, det har jag minsann hört..

Jag har fått äran att utbilda mina kära kollegor i ett av teamen idag. Förra veckan knåpade jag ihop en Power Point-presentation över det jag skulle prata om och idag var det dags. Jag är inte så kaxig när det gäller att stå och prata inför folk, jag tycker inte om det alls.

När jag var klar hojtade chefen till gruppen att jag hade varit nervös innan och att jag inte skulle bli så röd i ansiktet när han sa det. Genast lyckades mina knallröda kinder utföra miraklet att värma upp hela kalla konferensrummet på nolltid. Dock gjorde mina åhörare klart för mig att min nervositet inte märktes alls så det tackar jag för.

Imorgon är det dags att utbilda mitt team och på måndag är det där för det tredje teamet. Det är faktiskt så att jag förtjänar att äta pasta med smält mozzarella efter det här.


Kommentarer
Postat av: en av änglamössen

glömde att säga att jag tyckte du var jätteduktig igår med din utbildning..it was very natural and fun :D

god job!

2009-10-15 @ 08:47:43
Postat av: Jeanette

Thank you, Bima!! =D (För jag antar att det är du eftersom den andra halvan av Änglamössen befinner sig en bil på väg till Örebro)

2009-10-15 @ 09:07:18
URL: http://whiteshadows.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0