Nu går jag i ide..

Nu är det så där kallt att jag inte vill vara med längre. Promenerade en bit med Milo igår kväll, men det var så kallt så jag kunde knappt koncentrera mig på vart jag satte fötterna. Behöver jag avancera till vinterjacka redan?? Jag har ju knappt haft på mig min höstjacka än. Jag har onekligen svårt att acceptera det här. Läste om snö i tidningen och då fick jag rysningar längs hela ryggraden. Det ser inte ljust ut. Snart måste man vrida tillbaka klockan också. Usch usch usch.
Idag ska jag dock återinta världen med levande människor och ta mig ut till Erikslund och Hälla. Kan bli spännande. Måste dock bylsa på mig massor så jag inte fryser rumpan av mig.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0