Onsdag..

Vad gör en viss dag en bra dag och vad gör en viss dag en dålig dag? Jag har ingen aning, men jag vet att känslan lätt kan identifiera så fort man öppnar ögonen på morgonen. Idag när jag vaknade så kändes idag som en dålig dag. Var så galet trött att jag inte kunde hitta ord för det och jag är näst intill säker på att jag nickade till när jag tog en dusch. Sen när jag knatade till jobbet så svartnade det för mina ögon igen som det gör med jämna mellanrum. I hundra av de tvåhundra meter som jag har till jobbet så var jag övertygad om att jag skulle svimma. Jag svimmade dock inte, men jag känner mig yr fortfarande.

Jag hoppas att dagen ordnar upp sig trots allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0