Vänta lite nu här..

Och så var det ju det där med att dygnet har för få timmar.

Tankarna maler i huvudet på mig. Saker byggs på hela tiden innan jag har hunnit med att reda ut det som redan har slagit tält i mina tankar. Innan jag vet ordet av det så har tältet blivit till det där våningshuset som Lasse sjunger om. Men kanske kan tycka att jag borde ha haft tid att reda ut saker och ting när jag var hemma och var sjukskriven i två veckor, men inte helt otippat så var jag upptagen med att vara sjuk då. När tankarna sträckte sig längre än till vad jag borde förtära under dagen för att överleva så blev det för mycket.

Jag är läskigt sugen på thai.. Igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0