Wiiiiii...fit...mjau..

Igår hängde jag med Milo hem efter jobbet. Vi tog med oss varsinn sallad från de vänliga killarna på Cornetto och så myste vi runt köksbordet ett tag och snackade en massa innan vi beslöt oss för att det var dags att spela Wii Fit. Jag har aldrig spelat det, bara Wii Sports, men tydligen är jag grym och knuffade ner både Milo och Alex från deras förstaplatser. Madde kom dock förbi och utklassade oss båda i rockring så där håller jag tyst. Dock gick den inte obemärkt förbi för oss. Milo bjöd oss på årets skratt i samma gren och jag har grym träningsvärk idag tack vare mina höftrullningar. Jag måste lätt införskaffa detta tidsfördriv. Otroligt roligt!!

Idag ska jag träffa Supreme. Har saknat henne. Hon vill ha med mig på Cats på Cirkus nästa söndag. Jag är bra sugen. Dock är det ju en söndag och i vanlig ordning ska jag må dåligt då. Ska försöka ta sprutan på lördag kväll istället så att jag kan leva på söndagen sen. Eller ja, leva någorlunda i alla fall. Funderar på att ta sprutan på en vardag istället. Utbilda Milo och ta sprutan under lunchtid så att jag kan må dåligt lagom tills jag slutar och sen gå hem och dö en smula tills nästföljande vardag. På måndagar kanske. Då har jag hela resterande veckan på mig att må bra och jag får även chansen att uppskatta söndagarna istället för att alltid veta att jag ska må dåligt då. Jävla skitsjukdom, gå och dö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0