Allvarligt talat..

Så här sjuk har jag nog inte varit på minst tio år eller så. Är inne på dag fem nu och jag känner mig inte ett dugg bättre, snarare sämre än någonsin. Imorse skulle jag ha min dagliga dos av honung och i vanliga fall tycker jag att det är väldigt väldigt sött (inte helt otippat), men nu kände jag inte ens smaken av det. Och igår fick jag äta McD och tyckte att det var äckligt!! What the hell??!! Inser ni då hur sjuk jag är?! Och med den här satans sjukdomen så kommer jag att missa Maddes födelsedagsfirande också och det gör mig så ledsen. Men grattis iaf, gumman!!

Jaja, inget ont som inte har något gott med sig. Förhoppningsvis. Jag tänker att om jag är så monstersjuk nu så kanske jag kan få vara HELT frisk ett bra tag nu istället för att gå omkring och känna mig småhängig hela tiden. Hoppas hoppas.

Och inatt drömde jag för övrigt igen om mina stora kattdjur som ska jaga mig. Jag kan för allt i världen inte förstå dessa drömmar. Varför kattdjur i olika typer av drömmar som alla går ut på att jaga mig?? Varför inte galna mördare direkt? Varför söta kissekatter (tillika mördarmaskiner)?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0