I'm not the same, not forever..

Idag är det fredag. En välbehövlig sådan. Med mycket gammalt som kommit upp till ytan igen så känns det som att det skulle vara läge för mig att försvinna någonstans, men alla ställen jag kan komma här i närheten är besudlade av dåliga saker på ett eller annat sätt. Jag har ingen aning om vart jag ska ta vägen. Jag vill bara att den här perioden ska gå över så att det kan kännas bra igen. Tyvärr måste jag nog stå ut med att det tar sin lilla tid. Pandoras ask har öppnats och jag kan bara stå ut och hoppas att det är detsamma i mitt fall som i människans när Pandoars nyfikenhet tog över; att hoppet är det sista som lämnar en.


Kommentarer
Postat av: sisk700

Jag kan rekommendera Postterminalen på Ängsgärdet för den avkopplande och rofyllda atmosfären.



Annars är det ju snart måndag igen, så jag tror att du klarar dig tills dess.

2009-09-11 @ 12:36:22
Postat av: Jeanette

Åhh..du vet verkligen hur man ska göra för att få mig ATT VILJA GÅ OCH DÖÖÖÖÖ!!!

2009-09-11 @ 12:49:54
URL: http://whiteshadows.webblogg.se/
Postat av: sisk700

Åhhh...Koncernhatt!!

2009-09-11 @ 14:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0