JoHel down under..

Idag var Joels och Helenas sista dag. De har tagit tjänstledigt i ett halvår för att backpacka i Australien. Knappt någon på jobbet är avundsjuk. Innan de gick tog de en runda på golvet och sa hejdå till alla som inte ska komma ikväll och kramar och fina ord haglade. Inte utan att jag fick en tår i ögat. Det gav mig ungefär samma uppgivna känsla som alla de gånger då jag har slutat i någon skola och tvingats skiljas från den klass och allt runt omkring som har varit min vardag. Det känns lika mycket i magen varje gång.

Det kommer absolut att bli ett tomrum efter denna galna duo. Onekligen. Jag önskar dem dock all lycka och som jag, med armarna i  kors och med putläpp som en småunge, tjurigt klargjorde för Joel när de hade kramturné så tänker jag minsann inte säga hejdå förrän ikväll. För ikväll blir det fest. Men vi vet inte riktigt vad som kommer att ske med all överbliven alkohol när Weasel inte är här och ser till att allt ordnar upp sig på den fronten.

Om ni är nyfikna på vad JoHel har för sig på resan så kan ni alltid läsa deras blogg som finns i spalten till höger. 


Gå in och läs bloggen, jag snodde bilden därifrån.


Kommentarer
Postat av: Helena

Hej Jeanette! Vad fint skrivet! Jag sitter här bakis...fortfarande...och har tagit en paus i packandet. Blir till att gå upp tidigt imorgon och fortsätta. Kommer sakna dig! Ha det så jättebra tills vi ses igen. Jag kikar in via internetcafé! Kraaaam!!

2009-09-19 @ 20:35:11
URL: http://www.blogspot.com
Postat av: Jeanette

Kommer att sakna dig med, gumman!! Ser fram emot dina internetcafé-besök sen också, ska bli kul att läsa vad ni gör..=P KRAAAAAM!!!!

2009-09-20 @ 09:25:23
URL: http://whiteshadows.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0